fredag den 26. juli 2013

Der er ##### skægt i Bonbonland














Jeg vil da forsætte trenden med at komme med gode ideer til hvad man kan lave med de små i sommer Danmark. En af de steder vi har valgt at besøge i år er Bonbonland. Jeg har aldrig været der før men var for det meste positivt overrasket. Godt nok er dekorationerne i Bonbonland lidt mere slidte end i Legoland, Tivoli osv., men tilgengæld er billetprisen bemærkelsesværdigt billigere end de andre steder, og hvis man har lyst til at bruge flere dage der kan man komme ind næste dag for kun 99kr pr. person. Der er masser af forlystelser for børn i alle aldre. Vi havde min datter Freja på 4 år med og min skøre lillebror på 13 år, og de havde det begge to skønt. For Freja var der blandt andet end biograf der viste en 4d film med Dora The Explorer og diverse karruseller hun kunne prøve. Min lillebror var til de lidt mere vilde forlystelser men undlod dog at gå op i de allervildeste af dem, der blandt andet talte en rutsjebanen der kørte lodret ned og rundt i et loop. Den rutsjebane tvang min kære kæreste tilgengæld undertegnede op i. Jeg var ganske sikker på jeg skulle dø og mine rædselsskrig rungede højt nok ud over parken til at resten af min familie var flade af grin over mig. Jeg overlevede dog, med nød og næppe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar