søndag den 23. juni 2013

Fornyelse

Fornyelse


Anna Field jersey knit dress
$43 - zalando.co.uk


Anna Field jersey knit dress
$25 - zalando.co.uk


Ulla popken
$70 - zalando.co.uk


Ulla popken
$34 - zalando.co.uk


Ulla popken
$34 - zalando.co.uk


DKNY ballet shoes
$180 - zalando.co.uk




10 2443 Basic Grey CAPPELLA Scrapbooking Doilies Fancy Grey Detail...
bluemoonscrapbooking.com



Jeg har i lang tid været træt af at købe tøj i danske butikker da jeg synes det er svært at finde noget der passer til kvinder som mig der har lige lovligt meget fedt på maven. Derfor blev jeg glædeligt overrasket da jeg opdagede Zalanodo's tøj. Alt det tøj jeg har købt hos dem har siddet pænt på mig og tøjet er ikke så skrøbeligt som andet tøj i større størrelser jeg har prøvet at købe. Her ovenover er en lille smagsprøve på noget af det tøj jeg har erhvervet mig der. Aftalen herhjemme er at hver gang jeg taber mig en tøjstørrelse må jeg købe noget mere...Det er god motivation for vægttabet.

følg mig på bloglovin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar