torsdag den 29. august 2013

Forsømmelse, svømning og alt det der.


Nu er det vist ved at være lidt siden jeg har været herinde og skrive. Det er ikke fordi jeg ikke har haft masser af tid, for det har jeg egentligt. Der har bare været en masse andet der fyldte, blandt andet en jobsamtale og læsning af bøger med mere. Der er egentlig en masse jeg kan skrive om og forhåbentligt får jeg tid til det i de kommende dage. Men det som optager mig allermest i dag er, at jeg har meldt mig selv og min lille datter til svømning. Da hun flere gange har været i Lalandia og er super glad for at være i vand synes jeg det ville være dejligt hvis hun også lærte at svømme. Især fordi vi skal på ferie til vinter og da vil det da være ekstra skønt for hende hvis hun rigtigt kan boltre sig i vandet. Da man naturligvis skal være udstyret korrekt til sådan noget svømmeundervisning, har jeg købt en lyserød våddragt på dykcen.dk. Dette har jeg gjort fordi jeg flere steder har læst at det er fornuftigt når sådanne små størrelse skal ned og boltre sig i voksenbassinet, hvor vandet jo er en del koldere end i børnebassinet hvor hun normalt opholder sig. Jeg har desuden læst mig frem til at det også er godt at bruge sådan en dragt når man er på ferie sydpå, da den også giver en bedre beskyttelse mod solen end en normal badedragt, da den jo dækker en del mere af kroppen. Dragten fås i mange forskellige farver, men da den lilla dragt desværre var udsolgt måtte vi nøjes med en lyserød. Denne er dog blevet godkendt af den lille prinsesse som værende en flot dragt i prinsessefarve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar